درباره اینستاگرام بدانیم

کارنگ

معرفی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی متعلق به شرکت فیس‌بوک است که کاربران بالایی از سراسر دنیا دارد. این شبکه اجتماعی به دلیل دارا بودن قابلیت‌های متنوع، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

کاربران هر روز میلیون‌ها عکس در  آنپست می‌کنند و می‌توان گفت فعالیت و بازدید از پیج‌ها در این شبکه به یکی از کارهای روزمره برخی از افراد تبدیل شده است.

قابلیت‌های اینستاگرام

این شبکه مجازی در ابتدا بر پایه اشتراک تصویر و ویدئو بود. اما امروزه قابلیت‌های آن بسیار متنوع شده است.

بسیاری از افراد هنوز با قابلیت‌های متنوع این شبکه اجتماعی آشنا نشده‌اند. در صورتی که می‌توان با این قابلیت‌ها یک منبع درآمد به دست آورد.

کاربران می‌توانند پست‌های اشتراک گذاشته شده را بپسندند و برای آنها نظر بگذارند. در شبکه اجتماعی اینستاگرام هرچه پست‌ها لایک و نظر بیشتری داشته باشند، محبوبیت بیشتری خواهند داشت. هر کاربر با یک آدرس ایمیل یا شماره همراه می‌تواند یک حساب کاربری یا پیج در اینستاگرام داشته باشد. Page‌ها، شخصی(private)  یا عمومی (public) و یا کاری (business) هستند که کاربران در انتخاب هریک از آنها مختار هستند.

کسب و کار در اینستاگرام

امروزه کسب وکارهای آنلاین بازارخوبی به دست آورده‌اند. صاحبان این قبیل مشاغل ترجیح می‌دهند به جای پرداخت هزینه‌های مختلف نظیر؛ اجاره، مالیات، حقوق کارمندان و غیره در منزل به کسب وکار آنلاین بپردازند. البته بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های فعال درسطح شهر نیز به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند.

اگر یکی از کاربران اینستاگرام باشید، به طورحتم چند صفحه فروشگاهی را دنبال می‌کنید. کسب و کارها به راحتی و حتی به صورت رایگان می‌توانند در این شبکه اجتماعی به تبلیغات و بازاریابی بپردازند.

درست است که بستر اصلی برای کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی اینترنتی وب‌سایت‌ها هستند، اما باید بدانید یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغات اینترنتی و بازاریابی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام می‌باشد.

Share:

آخرین دیدگاه‌ها