خدمات تولید محتوا کارنگ

تولید محتوا متن و تصویری ویژه شبکه های اجتماعی و سایت توسط مجموعه کارنگ

تولید محتوا برای دو پلتفرم :

تولید محتوا سایت

تولید محتوا شیکه اجتماعی (اینستاگرام)

برای سفارش تولید محتوا اختصاصی (سئو شده – بهینه شده) با ما در تماس باشید .

ما برای “تولید محتوا” چه کاری می‌کنیم؟

در ابتدای کار پژوهش دقیقی در خصوص محتوای شما انجام می‌شود. به این صورت که تمامی کلمات کلیدی بازار هدف کسب و کار شما در قالب فایل اکسل آماده شده تا در فرآیند انجام پروژه استفاده شود. این پژوهش از کلمات کلیدی پر سرچ در گوگل و رقبای شما جمع‌آوری می‌شود. سپس با تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی، تقویم محتوا آماده می‌شود. بر اساس استراتژی تدوین شده، نویسندگان مجموعه کارنگ فرآیند تولید محتوا را آغاز می‌کنند.

با “سفارش تولید محتوا” چه خدماتی به‌دست می‌آورید؟

رعایت اصول نگارش محتوا، استفاده از کلمات کلیدی طولانی و کلمات کلیدی LSI از جمله مواردی است که در فرآیند سایت تولید محتوا شرکت کارنگ رعایت می‌شود. در نتیجه محتوای اختصاصی تولید شده رتبه مناسبی در گوگل پیدا کرده و منجر به افزایش بازدید سایت شما می‌شود. از دیگر خدمات مجموعه کارنگ می‌توان به بارگذاری محتوا، ویرایش محتوا و تهیه محتوای گرافیکی نام برد.

تهیه محتوای رپورتاژ

رپورتاژ آگهی، از مهم‌ترین روش‌های لینک‌ سازی برای رشد در رتبه‌بندی گوگل است. نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و درج لینک‌ها در محل مناسب محتوا امری بسیار مهم است که ما در نگارش متن رپورتاژ به آن توجه می‌کنیم.

کمپین رپورتاژ اگهی

مجموعه کارنگ با فراهم آوردن بهترین تعرفه‌های رپورتاژ آگهی شما را در اجرای کمپینی موفق همراهی خواهد کرد. ما با داشتن تجربه کافی در اجرای کمپین‌های رپورتاژ آگهی، شما را در رسیدن به رتبه‌های بالای موتورهای جستجو یاری می‌دهیم.

اهداف اصلی تولید محتوا

بازاریابی محتوا به صورت کلی از سه حلقه اصلی تشکیل شده است: استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا. حلقه تولید محتوا، کلیدی‌ترین بخش از این زنجیره خواهد بود. به این دلیل که اگر حتی شما استراتژی محتوای کامل و دقیقی تدوین کرده باشید اما قدرت اجرا و پیاده‌سازی استراتژی را از طریق تولید محتوای اثربخش و تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان و استراتژی تدوین شده، نداشته باشید عملاً در فرآیند بازاریابی محتوا موفق نبودید و طبیعتاً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی را بدست نخواهید آورد.

تولید محتوای ویدئویی و گرافیکی

برخی مخاطب‌ها حوصله خواندن یک متن طولانی را ندارند، برخی نیز وقت این کار را ندارند، این‌ها همان‌هایی هستند که هنگام مطالعه یک کتاب تنها به دیدن عکس‌های آن اکتفا می‌کنند در نتیجه ممکن است با توجه به محصول و نیاز مخاطبتان به این نکته پی ببرید که تولید محتوای گرافیکی نسبت به محتوای متنی برای کسب‌وکار شما اثربخش‌تر می‌باشد، این محتوای گرافیکی ممکن است یک پست برای شبکه‌های اجتماعی یا یک اینفوگرافیک برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی باشد.

تولید محتوای صوتی

به علت بزرگ شدن شهرها، ترافیک و … امروزه بسیاری از ما چیزی بالغ بر ۲ ساعت از زمان خود را در خودروی شخصی و یا وسیله نقلیه عمومی می‌گذرانیم که در اغلب این موارد امکان مطالعه محتوای متنی را نداریم و ترجیح می‌دهیم به یک فایل آموزنده صوتی یا یک موزیک گوش دهیم،مخاطب شما نیز به همین شکل رفتار می‌کند.

در این مواقع با استفاده یک فایل صوتی (پادکست) جذاب می‌توانید مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

استراتژی محتوا

یکی از سخت‌‌ترین بخش‌ها در تولید محتوا، داشتن یک استراتژی مناسب است که بتواند شما را به هدف اصلیتان برساند و مخاطبان جدبد را جذب کند، ما می‌توانیم به صورت حرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهیم.

ما در مجموعه کارنگ می‌توانیم کسب و کار و رقیب‌های شما را به صورت دقیق آنالیز کنیم و به شما بگوییم که به چه صورت و به کمک چه موضوعاتی می‌توانید بازار کسب و کار خود را در دست بگیرید.

مراحل اجرایی خدمات تولید محتوا

تحقیق کلمات کلیدی یکی از اصلی‌ترین مراحل در تولید محتوا می‌باشد، به خصوص زمانی که شما به فکر بهینه‌سازی وب‌سایت خود هستید. ایجاد محتوا بدون هدف، می‌تواند بی‌نتیجه باشد و در نهایت به سئوی سایت شما آسیب برساند. با به کارگیری تکنیک‌های پیشرفته، ما مناسب‌ترین کلمات کلیدی را مورد هدف قرار خواهیم داد تا بتوانیم محتوایی تولید کنیم که تاثیر مثبتی در سئو سایت شما بگذارد.

مشاوره تولید محتوا

اگر می‌خواهید با خدمات تولید محتوای ما بیشتر آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

در این شرایط ما به شما می‌گوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه خدماتی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

, , , , , , ,
Share:

آخرین دیدگاه‌ها