خدمات طراحی سایت کارنگ

خدمات طراحی سایت کارنگ

شرکت طراحی سایت مجموعه کارنگ با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

با مجموعه کارنگ فقط به کنترل رشد تجارت خود فکر کنید! مجموعه کارنگ با تمرکز بر بازاریابی اینترنتی برای‌تان طراحی سایت انجام خواهد داد. دغدغه‌های پس از طراحی سایت شما را بررسی و با ارائه راهکارها، شما را وارد دنیای وب می‌کنیم. اگر به دنبال یک وب‌سایت ساده هستید، ما گزینه خوبی نیستیم طراحی سایت در مجموعه کارنگ به همراه پکیج بازاریابی اینترنتی ارائه می‌شود چون عقیده داریم با رشد شما، رشد می‌کنیم و نمی‌توانیم طراحی سایت‌های ناموفق را در کارنامه خود بپذیریم. تمامی سایت‌هایی که در مجموعه کارنگ طراحی می‌شوند، به روزترین نکات سئو فنی در معماری سایت رعایت می‌شود و در همه قراردادها تعداد حداقل ۵۰ عدد تولید محتوای اختصاصی کسب و کارتان به همراه درج آنها در سایت، به صورت هدیه می‌باشد تا آشتی سایت شما با گوگل تضمین شود.

طراحی سایت اختصاصی در شرکت کارنگ با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

  • طراحی وب سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه‌نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی
  • ارائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه

سئو و بهینه‌سازی سایت

رتبه سایت خود را بالا ببرید تا مخاطبین شما افزایش پیدا کند. افزایش مخاطبین سایت شما برابر است با افزایش مشتریان بالفعل حرفه شما. بنابراین سئو سایت موضوع مهم است که باید به آن توجه نمود. سئو کاران شرکت ما با تکنیک‌های حرفه‌ای سئو سایت شما را بهبود و رتبه شما را افزایش می‌دهند. اگر می‌خواهید حرفه‌تان را متحول کنید مهم‌ترین کار بعد از ساخت وب، افزایش رتبه در گوگل است. از صفر تا صد ساخت سایت و سئو وبسایت، با شما هستیم. Seo یکی از روش‌های دنیای دیجیتال مارکتینگ است که کسب و کار شما نیاز مبرمی به این تکنیک دارد. جهت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر، بسیاری از کسب‌وکارها برنامه‌ریزی برای فروش خود را براساس داشتن یک فروشگاه اینترنتی بناکرده‌اند. مجموعه کارنگ همواره سعی کرده است برای طراحی سایت فروشگاهی استانداردهای مهمی همچون ایجاد رابط کاربری UI جذاب برای رسیدن به تجربه کاربری UX مناسب، رعایت اصول سئو در کدنویسی، ایجاد پنل کاربری برای ثبت و پیگیری سفارشات با رابط کاربری جذاب و کارکرد آسان، واکنشگرایی برای موبایل و تبلت و سرعت بالای نمایش صفحات را مدنظر داشته باشد.

, , , , ,
Share:

آخرین دیدگاه‌ها